organikirmik Doktorum 9. Ay itibariyle az tuzlu verebileceğimi söyledi ama ailemde böbrek hastalığı olduğu için benim içim rahat etmedi, henüz başlamadım. Geç vermek iyot eksikliğine yol açmaz dimi, genelde doktorlar 1 yaş öneriyor sanırım
Pamukhanim_ organikirmik ben 11.aydan itibaren bizim yemeklerden az tuzlu veriyorum öncesinde de bizimkilerden yiyordu ama ayırıyordum şimdi ayırmıyorum
bidebayilistersenferiya organikirmik 9 aylık tam, bende bir çimdik atıyorum ya gerçekten tadı iğrenç oluyor bence, yemiyor da minicik biseyden sorun olacağını sanmıyorum kaya tuzu alıyorum
Niyesordunbucevabi organikirmik benim midem çekmiyor valla ablaları bile yemiyor öğkk yapıyorlar sanki zehir veriyorum 🤣
organikirmik bidebayilistersenferiya yani biz alıştığımız için bize garip geliyor ama tuzu bilmeyen bi canlıya iğrenç geldiğini düşünmüyorum ya ben 🥲
karan3535 organikirmik 11 aylık ara ara kendi yemeklerimizden veriyorum ama sadece salçanın tuzu oluyor içinde onun tabağını ayırıp kendimizinkini ondan sonra tuzluyorum. Salçayı kendimiz yaptık oyüzden tuzu var.
organikirmik patlakprezervatif evet evet o tarz şeylerin içindeki tuza çok takmıyorum, yani gidip normal bir zeytin vermiyorum fazla tuzlu olduğu için ama az tuzlu zeytini de ekstra suda bekletmiyorum mesela. Ya da ne bileyim peynir vermiyorum şu an kestik doktor önerisiyle ama verdiğim dönemde mesela tulum vermiyordum tuzlu olduğu için ama lor kaşar veriyordum bunların içine de tuz var
patlakprezervatif organikirmik evet ben de bu sebeple iyot eksikliği yaşamayabilirsiniz diyecektim. İlave tuz tavsiye edilmiyor ama yediklerinin içindeki tuzda sakınca yok diye doktordan duymuştum. Ben arada peynir veriyorum su da bekletmiyorum sadece normal yıkıyorum
ebruuyildizz organikirmik 9 aylığız yemeklerine salça ekliyorum kendimiz yaptık salçayı,onda ki tuz yeterli oluyor
3kedili2bebekli organikirmik 1 yaşında başladım tam doktorumun onerisiyle az az başladık 2 ay içinde ev tamamen normal tuzlu yemeğe geçtik
organikirmik patlakprezervatif yok yoğurt kabız yapıyor diye yoğurdu kesti doktor sonra peynirin de yaptığını fark ettik laktoz ya da inek sütü proteiniyle alakalı bi şey diye kestik, inşallah tekrar verdiğimde ben de öyle veririm 🫶🏿
momas organikirmik 11. Ayda minicik başladım şimdi çok atmıyorum yine ama biraz miktarı arttırdım 13.5 aylık