Umutunannesi_ bende arnica tesla kullanıyordum ama memnub değilim çekmesi güzel ancak çpk ağır büyük ve hantal bir model philipsin ufak süpürgeleri bin lat daha iyidir hele şarjlıya alıştıktan sonra arnicayı komple kaldırdım büyük temizliklerde çıkarıyorum sadece