turuncubalon Ankastre alırken Beyaz renkli mi siyah renkli mi ya da hangisi kullanışlı oluyor marka olarak , hangi markayı tavsiye edersiniz. Ankastre alırken neye dikkat etmeliyiz bilenler yazabilir mi
somurtkansirin turuncubalon siyah benim için kullanışlı gelmiyor en ufak lekeyi tozu hemen gösteriyor sen seviyorsan al gitsin içinde kalmasın
Marianne turuncubalon siyah kullanışlı. Beyaz da kullandım. Siyahtan yanayım. Hoover marka kullanıyorum 6 senedir. Bir sorun yaşamadım.
birhemsireanne Beyaz renk daha kullanışlı bana göre tozu kiri çok belli etmiyor, siyah renk sürekli tozlanıyor yağ lekeleri çok belli oluyor. Ben simfer marka kullanıyorum hem fiyatı görece uygun hem de fırını çok çabuk ve güzel pişiriyor
sadbut turuncubalon gri leş gibi ciflesen cizilir siyahta en ufak bi temizlediğin su lekesi bile belli oluyo kirli dueuyo en temizi beyaz en kullanıslısı hemde üstten silsen bile tertemiz duruyor