Elvin12 Merhaba hanımlar yaklaşık 3yıldır spiralliyim bu ay çıkardım o da eşimin zoruyla yoksa çocuk mocuk düşünmüyordum iki kızım var acaba çıkardığım gibi hamile kalabilir miyim normalde iki adetimin arasına 18 gün girerdi şimdi 20 yi geçti
Miracinannesi52 Elvin12 belli olmayabilir bende spiral 2 sene vardı çıkarttırdım hemen çocuk istedim 1 sene sonra oldu
Elvin12 Miracinannesi52 öyle mii kasıklarım da ağrı bel ve sırt ağrım çok var cumaya kadar olmazsam test yspmayı düşünüyorum
defnesmam42 Miracinannesi52 değişken bir durum mu yoksa mesela hanım koruması bir süre dha devam ediyor gibi mi ben hap ile korunuyordum bıraktım 5 ay kadar daha koruma etkisi sürdü sonra hamile kaldim spiral haptan daha etkili olduğu için koruması daha mı uzun sürer yoksa kişiye göre değişir mu
Niyesordunbucevabi Elvin12 Spiralden 4 ay sonra hamile kaldım. Çıkardığım ay eski düzenime döndüm spral varken 10 gün adet olurdum çıkarınca 7 güne döndüm
Miracinannesi52 defnesmam42 bence kişiden kişiye göre de değişebilir sonuçta spiralle hamile kalan bile var