Arkadaşlar bebeğimin 4 aylık olmasına 5 gün kaldı. Şimdiye kadar mama+emzirme besleniyordu. Ama 5 gündür asla biberonu ağzına almıyor kafasını sağa sola çeviriyor ağlıyor. Bende şırınga ve kaşıkla denedim ağzından mamayı çıkarıyor asla yutmuyor. Biberon reddi dicem başka türlü de içmiyor. Sütüm de yetersiz ne yapacağımı şaşırdım. Neden böyle olur ne yapmam lazim?