2 buçuk aylık kızım da idrar yolu enfeksiyonu var. 1 ay kadar öncede olmuştu antibiyotik falan kullanmıştı geçmişti şimdi tekrarladı. Sık sık altını değiştiriyorum hijyenine dikkat ediyorum ama hala tekrarlıyor. Siz neler yapıyorsunuz koruma için önerileriniz varmı