Kapı falanda kitlemiyorum deprem bölgesindeyiz artçılar falan oluyor oğlumu yanına alıp yatıyorum Allaha emanet derim her gece uyurum. Bişey olmaz Allahın izniyle evimizden daha güvenli yer mi var sende korkma ferahlat içini. Oğlum biraz daha büyüdü o dönem de de inşirah süresi açardım sabaha kadar okurdu hem çocuğum çok rahat uyurdu hem benim korkum azalırdı. Bu arada deprem dışında bişeyden korkmuyorum oda çocuk var diye panik olma şansım çok fazla olduğu için