Gokturkmom ben çok yaşadım kızımda yeni yeni bitti şükür kalbinde üfürüm olanlarda oluyor diye biliyorum. kalp doktorumuza söyledim kalbinden dolayı dedi katılma nöbeti için . Çok kötü ağlarsa nefes gidiyor bayılır gibi oluyor kendine zor getiriyorum 4 5 aylıkken olmuştu ilk hiç unutmuyorum ölecek sandım 10 sn uyur gibi oluyor gözler kayıyor geri kendine geliyor . Ağlarken nefesini almayı unutuyor sanırım zaten sinirli bir bebek. Doktor bişey olmaz büyüdükçe geçer demişti üfürüm ile birlikte