barslan66 Kızlar 45 günlük bebeğin olduğu odada işik yanması sıkıntı olur mu gözlerini rahatsız eder mi acaba
hellow barslan66 kesinlikle olmaz bebek neredeyse ikinci ayda ve gece gündüz ayrımı için zaten ışık olmasn
Kitsu Ben çok düşük seviyede kırmızı ışık açıyorum ama uyuduktan sonra kapatıyorum. Doktorlar öyle öneriyor
ecempeker Gece lambası kullanıyorum 13 aylık nerdeyse cok kısıkta yanar gece görebileyim diye ilk doğduğunda da acıktı hep yani loş ışık
Meryemozen barslan66 ben uyuyunca her zaman kapatiyorum hic isik olmuyo uyaninca da cok los isik açıyorum uykusu fazla acilmiyo
acimavi barslan66 masaüstü lambası almıştık ama aşırı ışık yayıyordu, odanın uzak bir köşesine koyuyordum, oradan yayılan loş ışık oluyordu sadece, gece mıkırdandığında önümü görebileceğim kadar
barslan66 Gece değil aslında bahsettiğim gece çok düşük derece kırmızı ışık yanıyor görebilmek için benim bahsettiğim mesela oturduğum odaya yanıma aldığımda akşam ışık yanıp yanmaması