Bebeğim 3 gün önce kusmaya başladı sonra ateşi çıktı bir kere ilaçla geçti daha da yükselmedi, doktor iğne yaptı kusmasını önledik. Su içimi gayet iyi ama 3 gündür tek lokma yemiyor mama içiyor o da azıcık 22 aylık.. Tavsiyelerinizi alırım 😔 çok halsiz . Probiyotik başladık başka ne yapabilirim