ahlasim Kızlar biz şu an tam altı aylık olduk ama gıdayı beş ay 26 günden başladım havuç kabak patates ve brokoli tadım yaptık bugün de öğlen hepsini karıştırarak püre halinde verdim. İkindiye doğru irmikli armut lapası verdim. Sorum şu irmikli armut lapasınj iki yemek kaşığı ve bir adet armutu pişirip yarısını verdim ve hepsini yedi. Çeyreği kaldı diyebilirim ama bu kadar vermek doğru mu herkes farklı bir şey söylüyor kafam çok karışıyor bunun ölçüsüz sizce nedir yedığı kadarıyla vermek midir yoksa ilk başta yüklenmemek midir aynı zamanda emziriyorum da bir yaşına kadar da emzirmeyi düşünüyorum sizler nasıl yapıyorsunuz düşüncelerinizi merak ediyorum
aysekuzey ahlasim biz tam dört aylık olduk dün kontrolümüz vardı haftada iki gün şeklinde başlattı doktorumuz ama sebze olarak değil organik bebe bisküvisi pekmez tereyağ ile bir karışım yaparak başlıcaz ek olarak günde bir tatlı kaşığı yoğurt ve 3 yemek kaşığı su başlıyoruz birde sırasıyla haftalık elma armut muz olarak ilerlicez 1 hafta elma 1hafta armut 1 hafta muz şeklinde
organikirmik ahlasim ben çok doğru bulmuyorum bunu. Yani çocuk hevesli olsa dahi bu çocuk 6 aydır anne sütü veya mama harici herhangi bir katı gıda almıyor. Bir anda midesini bu kadar şeyle doldurmak benim aklıma yatmıyordu açıkçası ben doktorun 3 gün kuralına uydum çay kaşığı tatlı kaşığı yemek kaşığı şeklinde gittim
3kedili2bebekli ahlasim ölçüsü su an bebeğiniz için 1 yemek kaşığı fazlası değil ve tek öğün olmalı çok küçük daha kabız olur bir de bu tarz irmikli pirinç unlu bilmem neli purelere girmeyin yoksa yemek yediremezsiniz önce tadımı yapsın corbalara geçsin sebze yemeklerini tanışın öyle yaparsınız öyle çok şeyi de karıştırmayın tatları çok kotu oluyor soğutuyor bebisleri kaşıktan
ahlasim aysekuzey ilk defa duyuyorum bu sıralamayla başlatması çok şaşırttı benı açıkçası. İste demek istediğimde tamda bu aslında doktorlar bile o kadar farklı konuşuyorlar ki ne yapacağımızı da şaşar olduk
alpaslanmom_ aysekuzey 4 aylık bebeğe ne pekmezi ne bebe bisküvisi doktorunuz bence ayını karıştırdı bebeğinizin 5.ayda tadım başlatılır önce sebze sonra meyve pekmezin tadını bilen çocuk kabak yer mi ?
aysekuzey organikirmik İlk duyunca bana da değişik gelmişti ama aynı uygulamayı yapan arkadaşlarım var gayet memnunlar o yüzden bnde uygulayacağım
ahlasim organikirmik bende ilk etapta böyle düşünmüştüm ama şimdi bebeğime verdiğimde herhangi bir sorun olmadığı için aynı usülden devam mı etmem gerekiyor kararsız kaldım çok.
ahlasim 3kedili2bebekli ya aslında sebze olarak her şeyi denettim sevip yediği için bugün ilk defa muhallebi olarak vermek istedim. O kadar kafam karışıyor ki gerçekten doktorlar bile farklı şeyler söylüyorlar kimisi de diyor ki ek gıdayı çok seçerek verme ileride yemek seçer ne kadar yemek istiyorsa o kadar ver yoksa ileride seni hep emmek ister diğer besinleri seçer ve istemez diyen de var valla ne yapıcağımı şaştım kaldım
3kedili2bebekli ahlasim seçerek vermeyin zaten tatlı muhallebi işlerine girmeyin bir de çok katıp karıştırmayın çünkü bir manası olmuyor 2-3 hafta sonra çorbalara sebze yemeklerine vs başlarsınız şimdilik tadimla 2 parça karistirmayla tek öğün devam edin ağır gelir diğer türlüsü
organikirmik ahlasim yani siz bilirsiniz, bana göre kötü etki demek anında ortaya çıkabilecek kabız değil uzun vadeli yaşayabileceği mide bağırsak sorunları demek. Ama bu benim kendi bebeğimde uyguladığım bi şey tabii her doktor gibi her anne de aynı düşünmüyor, annelik içgüdünüz nasıl yönlendiriyorsa doğrusu odur bebeğiniz için 🧡
ahlasim organikirmik çok teşekkür ederim ama haklıymışsınız akşam uykusuna yatırdım bebeğimi çok ağladı bende onunla birlikte ağladım gaz sancısı vurdu belli ki çok üzüldüm kendimi suçluyorum suan çok verdim diye oldu kesin
3kedili2bebekli ahlasim kereviz tam mevsimi su an, tatlı patates, yoğurt, peynir, yeşil fasulye, bezelye, karnabahar, sonra ufak karışımlar yoğurtlu havuç gibi, patatesli bezelye gibi damağa hitap edecek karışımlar, sonra da zaten 7. Ayda çorbalar
aysekuzey alpaslanmom_ Çünkü bebeğimin gelişimi ilerde gidiyor. sadece mamayla beslenen bir bebek. Mamanın içindekiler çok mu doğal çok mu masum sizce? Yapılan karışım mamayla karıştırılıp verilecek bir yemek kaşığı kadar haftada sadece 2 gün zaten.