4 aylık bir bebeğim var 3 ayda süt alerjisi çıktı ve diyet yaptım süt mama gittik alerjik bebeklerde kilo alımı yavaş oluyo diye bir çok post görüyorum anneler tabi strese giriyor bende bu konuda çok tereddütteydim kilo alımı ile ilgili ama bu gün 4 ay kontrole gittik ve 1 ayda 1500 kilo almış alerji bebeği olan arkadaşlara moral olsun diye yazdım alıyo yani kızlar