Vesile96 Merhaba anneler 3 aylık bebeğim grip oldu galiba İlk başta eşim hastaoldu sonra ben şimdi bebiş Burnu sürekli akıyor Sürekli açıyorum Ne yapsam ki
Sese Vesile96 ayı çok küçük canım doktora götür bence. O dönem bebeğim grip olmuştu açmama rağmen doktor yenidoğan servise yönlendirmişti orda açıp çektiler çıkana inanamadım hem daha çabuk toparlar . Biran önce şifa bulur inşallah çok geçmiş olsun ❤