Masalbaby1 Kızlar bebeğim pramatüre doğdu emmedi sadece 25 gün sağıp verdim çok fazlaydı ama emmediği için 25 günn sonunda azalarak kesildi tekrar bir yöntem var mı ne yapabilirim süt olmadığı için emmiyorda
baloglaninannesi Bende de aynı sorun var 15 günlük bebeğim var. Gögüslerimçok yara oldu sagip verdik ama dün geceden beri 1 icimlik bile çıkmıyor 3 gündür de emzirmeye çalışıyorum sut gelmeyince sinir yapiyor. Uyku uyumuyor ağlıyor. Mama takviyesi yapsamda üzülüyorum çözüm bilen varsa lütfen cvp versin sagim sütü kesiyor mu
AslhanDivarc baloglaninannesi sağım sütü kesmiyor ama bebek emmedigi için azalır veya kesilir. Sonuçta hiç bir sağma makinası bebeğin çektiği gibi çekemiyor. Emme + sagmanın arttırdığı bile söyleniyor.
baloglaninannesi AslhanDivarc inşallah düzene girer emZirmeye çalışıyorum özellikle 3 gündür ama birden azaldi