sjhdje kimyasal kokusu alıyorum demiştim doktora gerçekten öyle kokuyordu ilk kez öyle oldu zaten, doktorda şaşrdı ama bizimkinde idrarın da üreme olmuştu birde o enfeksiyon da. Ben hep rastgele fark ettim bir keresinde ateşi çıktı ve gripti idrar tahlili yapınca anlaşıldı mesela. Havuza sokmuştuk diğer gün ateşlendi hemen idrar tahlili yapıldı yine enfeksiyon özel havuzdu bide ortak değil doktor dedi ki sadece annesinin girdiği havuza bile giremez