annesininaski_ 21 haftalık hamileyim 3 gündür belime sancı atıyor acayip sancilaniyor belim arada da kalçama da atıyor sancı, ama belim daha çok sancilaniyor normalmi dir bu yaşayan var mı dr a gitmelimiyim tesirginde oldum bilmiyorum.
defneduruu annesininaski_ benm yalancı sancılarım o şekildeydi git bir görün canm acilden de gire bilirsin
annesininaski_ defneduruu Randevu aldım gidip baktircam ins. Bide afedersin 3 gündür çok yoğun yeşil renkte akıntım var normal değil galiba
Meri-Mel annesininaski_ Canım bel ağrısı bildiğim kadarıyla normal değil bu aylarda gozukmen iyi olur , fakat akıntı var ise sanki enfeksiyon gibi de duruyor o da bel ağrısı yapabilir
1Anne1Bebek__ annesininaski_ canm enfeksiyon kapmissin muhtemelen ondan geciktirme erken doğumuda tetikler sancin olmasi iyi degil ilerlemiş fitil kullandm bende son ayda kapmistim enfeksiyon ve kolay kolay gitmiyo
annesininaski_ Meri-Mel Peki teşekkür ederim . Diğer hamileliğimde de bu sorunları yaşamıştım sonradan hatırladım bende . Normalde hiç enfeksiyonum olmuyor ama hep hamileliklerim de bu tür sıkıntıyı yaşıyorum
annesininaski_ 1Anne1Bebek__ Peki teşekkür ederim . Diğer hamileliğimde de aynı sorunu yaşamıştım ben sonradan aklıma geldi bu şikayetlerden gitmiştim Dr a doğumda da bebeğime geçmişti 1hafta kuvezde kalmıştı bebeğim umarım bunda da aynı sıkıntıları yaşamam şimdiden moralim bozuldu tedirgin oldum😏