Kızlar oğlum 5 aylık 5 aydır bütün uykularında bırakıp bişey yapamıyorum. Diğer odaya bile çok zor gidiyorum. Herkes kamera koyup izliyor. İşlerini yapabiliyor. Ben asla yapamıyorum hemen uyanıyor. Bunu nasıl çözücem ben ya. Asla asla sosyal hayat kalmadı. Eşimle bi film bile izleyemiyoruz. Başbaşa oturup sohbet edemiyoruz. Normal mi bu bana hiç normal gelmiyor. Bi yardımcı olun nasıl yapıcam bunu.