Kizlar resmen yardim cagrisi yapiyorum 19 aylik dogdugundan beri beslenme reddi yapiyor .mama sut su hic bir sey sevmiyor icmiyor ve bu yuzden surekli kabiz artik kafayi yiyecem ne yapabilirim sizce cozum yolu bir turlu bulamiyorum kati seyleri eline aliyor disiyle kesiyor agzinda dolastirip atiyor yutmuyor bensiz hic kimsede durmuyor benleykende hep mizmiz hep aglak tukendim bittim ne yapabilirim sizce memurum ve işime de baslayamiyorum bu sorunlardan dolayı