eslem2 etler suyunu salıp çekene kadar kavururum düdüklünün içinde, sonra içine bir bütün soğan koyuyorum kabuğunu soyup, birazcık sıcak su ve tuzunu ekleyip 20-25dk kadar haşlıyorum sonra açınca eğer su varsa o suyunu çektirip en son tereyağı koyuyorum miss gibi oluyo, tabi kapağı açınca bütün soğanı çıkarıp yiyorum çok lezzetli oluyor 😀 istediğiniz baharatları ekleyebilirsiniz sonra, ben genelde saç tavasına alıyorum üstüne soğan yeşil biber koyup soteleyip en son domates maydanozla süslüyorum öok iyi oluyor