6 ay 17 günlük bebeğim tadım yaptık havuç, kabak, patates yani aklınıza ne gelirse işte ve meyvelerden de üzüm, armut ve şeftali..
Şimdi ne yapıyoruz 🥺 aklım çorba gibi oldu ne yedirip ne içireceğim bu çocuğa 😅 ( bu arada sadece yumurta kaldı tadım yapmadığınız onu da yapicam yarın)