kizlar merhaba dun oğluma kan tahlili vermistik genel kontrol amacli bugunde eşim sonuclari göstermeye gitti doktor ailenizde akdeniz anemisi var mi diye sormus benim ablamda var doktor muhtemelen esinizde (yani ben )tasiyici bebeğinize anneden gecmis demis hemoglobin degeri biraz dusuk diger herseyi normalken ama bana bu zamana kadar kimse demedi o kadar hastanelere gittik tahlil verdik taşıyıcılik tahlillerde göstermiyor mu? Bu hastalık nasıl ilerliyor mu yani oglum suan tasiyicimi yoksa hastası mi kafamda ki sorulari cevaplayamadim bilsem ben giderdim sonuc gostermeye buraya danismak istedim hakkinizi elal edin🤲🏻😏