merykaya benim bebeğim 4 aylık sadece mama kullanıyoruz ben başından beri hep verdim. Bir aydır gül veriyorum biberonla. Kana kana içiyor hem idrarı kokmuyor. Hem de vücudu susuz kalmıyor sodyumu düşmüyor. Eğer sadece mama kullanıyorsanız bence verin. Mama bi tık şekerli olduğu için suya ihtiyaçları oluyor. Dediğim gibi ben biberonl veriyorum kana kana da içiyor bi problem yaşamadım. Hem kabız olmuyor