Arkadaşlarım benim 1 haftadan fazla oldu kronik bir şekilde baş ağrısı çekmeye başladım. Yani ağrı bile değil zonklar tarzda. Tansiyon normal ama acile gittiğimde 15 çıktı tek seferlik sonra hep evde ölçüyorum 10-12 arası çıkıyor nadir 9 çıkıyor. Nöroloji bölümüne gittim göz arkasına vs baktı emar çekilmeden net bişey söyleyemeyiz dedi. MR cihazı radyasyon yaymaz, manyetik alan kullanır. Yani direkt bebeğe zarar veren bir ışın değil ama yinede acaba mı var içimde. Yani artık dayanılmaz derece ağrımaya başladı çocuğumla ilgilenemiyorum hiç bişey yapamıyorum kafamı kaldıramıyorum. Tanılı bir migrenimde yok migren nasıl olur onuda bilmiyorum ama kafamın arkası enseden biraz üstü zonklar derecede ağrıyor. Daha önce başına gelen var mı yani ne yapmalıyım, doktor parolla idare edeceksin mecbur dedi ama gerçekten dayanılacak gibi değil 🥲