eses123 2 yaşını geçmişti biraz bıraktırdım çok düşkündü öncesinde denemiştim bıraktırmayı emziği yırtmıştım gece çok ağladı bağırdı o şekilde emmeye çalıştı emziği dayanamadım verdim . 2 yaş sonrasında ise gündüz başladım sen büyüdün artık emziğin bebeklere gitti dedim ağladı yine sakinleştirdim hep çgeceden çok korkuyordum korktuğun gibi olmadı neyse ki kalkınca su verip yatırdım başında bekledim konuşarak hallettik yani biz bu süreci 3 günde unuttu tabi arada soruyordu yine 🥹