Kaşıntım çok vardı alerjik tepkimedir dedi doktor alerji ilaçları ise yaramayinca bu keser dedi verdi ATARAX diye bir ilaç üstünde kaşıntı tedavisi ve anksiyete bozukluğu için kullanılır yazıyor. Bı afalladim ne alaka dedim gece yatmadna ince için dedi eczaci uyku hali var hala o dert değil de kalp carpintim var göğsümde yanma hissi nefesim daraliyor oluyor geçiyor oluyor geçiyor yokluyor beni sanki yüzüm sicakladi endişe ettim şuan terliyor kafam korktum kalbime mi dokundu anlamadım ne yapmam lazım