Rabiiul biraz öğretmen odaklı ilerliyor, öğretmeniyle ne kadar iyi anlaşıyor derste eğleniyorsa o kadar istekli. Bu sezon öğretmen değişikliği olunca biraz isteksizdi gitmek konusunda ama yeni öğretmeniyle de çok eğleniyormuş tekrar ısındı.
Küçük yaşta başlamanın avantajı çok daha hızlı öğreniyorlar ve iki elin koordinasyonu çok iyi. Geçen sene konserde de bir parça çaldı, güzel tecrübeler oluyor onun için.
Yüzmeyi de öneririm, tanıdığımız bir yüzme hocasından ders aldırmıştık ilk dersin sonunda yüzmeye başlıyorlar zaten ufak ufak 😁
Kızım bizden daha iyi yüzüyor, önümüzdeki sene biraz daha profesyonel bir eğitim almasını istiyoruz.
Resim, modern dans, tiyatro&drama ve jimnastik de istiyor. Resim ve jimnastik yaz sezonunda başlarız gibi görünüyor. Kreşe giderken de dersleri vardı bu alanların ilgisi orda oluştu.