bebisim 2,5 aylik kizlar hic bir is yapamiyorum bunu yazarken bile otuz saniyede bir durup kizimla ilgileniyorum kizlar onun icin isi biraktim hic sorun degil her anina sahit olmak istiyorum orasi ayri. aynadaki halime baktim sabaha karsi emzirmeden once alalede toplamisim hala oyle.. karnim ac mesela yemek yapabilmek icin birinin eve gelmesini bekliyorum tualete gitmeden once banyoya kizimi gorebilecek duzenek kuruyorum falan.. minimal seyler bile o kadar cabucak yapilmasi gereken seyler haline geldi ki butun gun koltuktayiz bi etkinlik bulmaya calisiyorum havalarin degisiminden korktugum icin disari cikartamiyorum(gecen hafta griptim ons bulasmasin diye cok ugrastim) ne zaman biticek kizlar eski rutine donmek degil derdim ama yan komsum mesela iki kizi var biri 5 yasinda biri 7 aylik bes cesit yemek yapmis pizzalar yapmis len hamur acmak bi kenara evde hazir olani bile yemeye firsatim olmuyo bazen 😂 bi sirri olan var mi ben mi cok yol bilmiyorum acaba