Ceren2312 Kızlar merhaba oğlum 70 günlük normalde hipp combotic kullanıyorduk ama kustuğu için bebelac gold e geçtim 2 gündür mafoldu çocuk geçiş süreci mi bilmiyorum o kadar çok gazı oldu ki böyle bişey başına gelen var mı ve hipe geri mi döneyim
hakkininannesi [bilinmeyen] aynen geçiş süreçlerinde oluyor biraz sabır derim çünkü bebelac gold fermante bir mamaymış eczacı öyle demişti yiğenime alırken