Bebek_1 Çok az sağın ardından birdaha sağmayın ağrı sızı olmadıkça çok. Onun dışında sıcak değil aksine soğuk uygulayın göğüslerinize. Bende 2 hafta önce kestim kızımı rahat atlattım bu şekilde. Kızımın zıbınını aldım suyla ıslattım sıktım, dondurucuya serdim. 3-5 dk sonra aldım göğüslerime serdim ve üstüne sıkı bir sütyen taktım. 2 gün boyunca gün içinde 3 kere falan tekrarladım bu soğuk uygulamayı ve çoook iyi geldi anında sertliği alıp ağrıyı dindiriyor. Denerseniz eğer kısa sürede 3-4 güne birşeyiniz kalmaz