ikibaloglanannesi bebegim 4 aylık neredeyse
her gun banyo yaptırmayı onermediler diye yapmadım yoksa ben de her gece uykudan once , uykuya geciş kolay olsun diye yaptırmak istiyordum. Onermemelerinin sebebi de eger bu rutine alısırsa banyo yaptıramadıgın gun uykuya dalmazmış diger neden de kışın her gun banyo yaptırırsam üşüyüp hasta olurmus
Siz bi sıkıntı yasadınız mı acaba