Benim bebeğim 3 ay 19 günlük, henüz bir rutinimiz oluşmamıştı ama bizde de aşırı direnme oluyor. Fazlasıyla uykusu olmasına rağmen beni ittiriyor ağlıyor sonra geri dalıyor geri uyanıyor birden gene ağlıyor, kucağım dışında asla uyumuyor kucağımda bile yarım saat anca uyuyor gün içinde o da gözleri tam kapalı olmadan. Ama gece geç yatmasına rağmen çok şükür kesintisiz uyuyor. Gün içinde Ağlıyor mızmızlanıyor yüzünü ovuşturuyor sürekli huzursuz gibi uykusu var ama direniyor.