kızım 1,5 yaşında. aylardır gaz sorunu var . gece uykusundan uyanıyor. üç farklı doktora götürdüm çare yok. kafayı yemek üzereyim. biri probiyotik koy hergün yoğurduna dedi akşam 17 den sonra bişe yedirme dedi. denedim yok.. öteki şurup verdi 14 gün kullan , mamasını laktoksuz kullan dedi. evet bi süre rahatlama oldu . ama sonra tekrar başladı. başka doktor da bunlar geçici çözüm dedi laktoksoz mamaya devam et bide damla al dedi laktoz damlası . onu alamadım çok pahalıydı. şuan çocuk bazı geceler uyanıyor dizleri üzerine çöküyor ağlıyor gaz çıkarıyor. gündüz gezdiği yerde zart zurt sürekli ama sürekli böyle. napayım bana bi akıl verin uyumak istiyorum dört gecedir uyuyamadım. zaten uykuları bölük bi bebek gece üç kere kalkardı hep mama yemeden de uyumaz geri. onuda engelleyemiyorum. mamayı gece kesmeye çalışıyorum sanki işkence ediyormuşum gibi bağırıyor kendini paralıyor yerlere atmaya çalışıyor bir bağırıyor ama komşular arıyor gece noldu diye