Aynı şey benim bebeğimde de vardı 6 aylık gündüzleri 3 kere uyuyordu gece de dediğiniz gibi yapıyordu ama gündüz 3 uyku fazla geliyormuş artık 2 ye düşür ilk gün akşam 11 de uyut oyala dedi ebemiz gerçekten işe yaradı gündüz ağlasa da fazla uyutmamız lazımmış bu süreçte