atlasmomyyyyy Kızlar akşam arkadaşlarimiz gelecek Dün poğaça ve kek yapmıştım onlar var yanına ne yapsam acaba akşam yemek yedikten sonra gelecekler ne önerirsiniz
Gzdzeynep atlasmomyyyyy bence bunlar yeterli gelenler de eli boş gelmeyip bir pastaneye uğrarsa onların getirdiği şey de ikram edilir. Çerez falan koyarsınız bi de tamam.
atlasmomyyyyy Gzdzeynep ya samimi olduğumuz için her görüşte eli dolu gelinmiyo. Çerez çekirdek vs koycam zaten
Prensesannesi32 atlasmomyyyyy kek poğaça varmış zaten yeter bence ama istiyorsan kurabiye tarzi birsey yapabilirsin
dygskerem atlasmomyyyyy salata türü bişey olabilir mercimek köftesi yada patates salatası şehriye salatası da güzel oluyor
kader539_ atlasmomyyyyy bence saray sarması ya da muhallebi yapabilirsin supangle ya da. Cünkü poğaça ve kek katılar yanına bir de hafif yumuşak bir tatlı iyi gider
atlasmomyyyyy Orenda_ cimmm mitolojiii_ kader539_ teşekkür ederim kızlar ıslak Brownie kurabiye yapıyorum üstüne çikolata sos dokucem