Oğlum sadece öksürüyordu az az dün balgamlı ama belli eczacımız tanıdık ordan tavsiye üzerine aldık bitkisel bu iyi dedi doktora gitmedim ama düzenli hava makinesi açıyorum serumla bide bu ilacı kullanıyorum bugğn iyice arttı öksürük hava verince hep burnu akmaya başlar yeni yeni burun akıntısıda başladı ama ilaç nasıl yapıyor öksürüğü kesiyor mu yoksa çoğaltıp söküyor mu onu anlamadım dün öğlen başladık bugün 4. Ye vercem çocuk uyuyamıyor hırıl hırıl bpğazında balgam