Merhaba hanımlar, bebeğim 9 ay 1 haftalık. Son 1 haftadır babasının kucağından inmiyor, bana gelmiyor. Halasına gidiyor mesela ondan da bana gelmiyor. Acıkınca geliyordu sadece. Bugün işler iyice çığırından çıktı. Kayınvalidem bizde. Onun kucağından inmiyor, emziremiyorum reddediyor. Kayınvalidemin kucağından alınca çığlık çığlığa bağırıyor, ağlıyor. Bez için yatırınca da bağırıyor beni tekmeliyor deli gibi. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bozuldu mu bu çocuk 😔