Merhaba benim bebeğimin yaşına göre konuşması iyi ama her kelimeye ek getiriyor -si -sı gibi -annesi/babası haricinde öğrendiği her kelimeye bu ekleri koyarak konuşuyor, karpuzsu maması falan yani her kelimesine ekler bunu.. aranızda böyle olan varmı, bu bir konuşma bozukluğu mu sizce?