mbabygirlm Kızlar bugün öğlen etkinlik saatinde getirin dedi öğretmen az önce bıraktım öptüm sarıldım ve mutlu mutlu gitti yani. Bir şey olursa öğretmenin beni arar,bende seni almaya geleceğim dedim. Daha 2.günden eve gitmem doğru mu bilmiyorum sizce
minikmisimben mbabygirlm gidin bence ev yakınsa yani 2 ay sonra da bişey olur çağırabilirler sürekli bekleyemezsiniz alışmış bana sorarsanız öğretmeni ağlarsa ilgilenir tecrübeliler rahat olun💕
tospikannesi_ mbabygirlm eğer onu bıraktığınızda ortalığı yıkmıyorsa eve gidin zaten birşey olduğunda öğretmeni ilgilenir veya sizi arar. Çocuğunuz orda olduğunuzu bilirse ilerdede gözü hep sizi arar.
mbabygirlm minikmisimben sevdi orayı etkinlik falan yapıyorlar hoşuna gitti birde çocuklar var iyi yani ama eve gidince aşırı hırçın oluyor hep kardeşine zarar veriyor
mbabygirlm tospikannesi_ orda mutlu ama ben kendimi niye kötü hissediyorum bilmiyorum. Evde yetersiz olduğum için ve kızım bir şeyler öğrensin diye gönderiyorum ama özlüyorum. Bugün hello ve Goodnight öğrenmişler sürekli söylüyordu kızım