AlmilaDoga Merhabalar bebek kamerası bebek telsizi kullanan? Memnun olup öneride bulunmak isteyen ? araştırıyorum ama bi yorum ürün hakkında çok iyi iken diğeri tam tersi olumsuz yorum yapıyor ve aklım karışıyor 🤷🏻♀️
deletedmom719 AlmilaDoga wewell wma420 kullanıyorum daha doğrusu kullanmıyorum 🤣 aldım Bi hevesle duruyor evde ama ilk zamanlar kullandım baya gayet güzel ses iletiyor memnun kaldım 🌸
deletedmom719 zeytingozler bana kalsa satarım canım ama eşim izin vermez aldırana kadar başının etini yedim çünkü