AzraTalha doğduktan iki sonra yenidoğan yoğun bakımında 5gün kaldı. Kan uyuşmazlığı, sarılık, yetersiz beslenme ve idrar yolu enfeksiyonu varmış. Hepsini atlatarak çıktık. Sütüm gelmedi almadı meme reddi yaşadık doymadı. Ve ben her emzirme de zorluk yaşayınca yine hastaneye yatıracaklar korkusu ile lohusa depresyonuna giriş yaptım. Süt strese gelmiyor, panik ne bebeğe ne de anneye iyi gelmiyor. İçini ferah tutarak bebeğine sarılacaksın. Gerçekten başka şekilde yürümüyor