Kızlarrr bebeğim 4 ay 10 günlük 4. Ay kontrolü için doktoruna götürdüm mama kullanıyor sadece bebeğim ilk 20 gün anne sütü aldı sonra kesildi mama ile devam ettik neyse doktor dedi ki artık ek gıdaya yavaş yavaş başla yani mesela her gün öğlen 1 kaşık önce sebze çorbası tattır sonra sonra yoğurt böyle yavaş yavaş her gün bi kaşık ver 6. Ayına geldiğinde kaşık sayısını artırıp tadına baktırırsın başka şeylere de bakar dedi hem alışır dedi mama yiyen bebeklerde böyle olması gerek dedi bunu diyen doktor da baya tecrübeli bi çocuk doktoru şaşırdım ama doktor diyince uygulamaya başladım bence daha mantıklı geldi siz bebekleri sadece mama yiyen anneler ne zaman yavaştan tattırmaya başladınız