feyzas ben böyle çocukları salıp ilgilenmeyen insanları evime davet etmiyorum. Dışarıda buluşmak herkes için daha hayırlı oluyor.
En son bir arkadaşım bize geldiğinde 3 yaşındaki kızı anahtarla ayakkabılığın camına vuruyordu ve inanın annesi yapma bile demedi. Ben dedim kıza bak bu kırılabilir diye.. annesi sadece bizi izledi, gel kızım yanıma demedi.
Hala görüşüyoruz ama disarida 😂 arada bize gelin diyor ama diyorumki benim oğlan evde durmaz , en iyisi disarida olmak hem havamızda değişir 😂