Kızlar oğlum 10 ay 8 günlük o kadar hareketlendi ki durdurağı yok tabiki normal bu beklenen bişey ama sorun şu asla mama sandalyesine oturmuyor yemek yediremiyorum oturmayınca da o yemek saatleri bizim için bi kargaşaya dönüyor mızıklaya mızıklaya yiyor inmek istiyor sürekli kucağımda durmak istiyor sonra kucaktan da inmek istiyor yere bırakınca da ağlıyor tekrar kucak istiyor ya sizinkiler de böyle mi bu geçicidir umarım 😟