İşim olduğu zamanlar bebeğimi kayınvalidemlere bırakıp bir yerlere gidip gelmek bana zulüm gibi geliyor. Nedense bir türlü onlara bırakıp çıkamıyorum. Bebeğimi çok seviyorlar, bebeğim de onları seviyor bence ama annemle olduğu kadar sık vakit geçirmediler ve o kadar alışık değiller. Huyunu bilmiyorlar mesela. Kayınvalidem sigara da içiyor. Of psikolojik olarak hazır edemiyorum kendimi. Ama annem çalışmaya başladı bu yüzden mecburen kayınvalidemlere alışmam lazım. Benim gibi olanınız var mı tavsiyeniz nedir