zilanmiranyildirak hira0502 bende önlisans tıbbi sekreterlik için kpss çalışıyorum oğlum 3 buçuk yaşında ama kreşe falan göndermedik yani zamanim kısıtlı onunla pek çalışmak mümkün olmuyor
hira0502 Kızlar aslında beraber birbirimize kaynak tavsiyelerinde falan bulunsak çalışma sistemimizi paylaşsak en azından yalnız olduğumuzu hissetmeyiz
hira0502 kurabiyeee önlisans tıbbi sekreterlik için çalışıyorum 32 aylık kızım var kreşe gidiyor o yüzden bolca vaktim olcak 😊
oznur30 Yeni doğan bebeğim var bende başladım uyuttukça çalışıyorum biraz zor ama isteyince herşey oluyor
hira0502 atesarp ben matematik sağlam olsun istiyorum en az 20 soru yapmak istiyorum bu yüzden Mehmet bilge yıldızı dinleyerek yedi adımda temel matematikten başladım daha sonrada ilyas güneşin videoları ve kaynak kitapları ile devam edeceğim
aram14 hira0502 ben de kış temizliğini bitirip basliycam eczane hizmetleri bölümünden mezunum 9 aylık bebeğim var nasıl olacak bilmiyorum ama deneyecem. Matematikten hiç temelim yok siz de sıfırdan mı başlıyorsunuz
hira0502 zilanmiranyildirak uyku saatlerini değerlendirebilirsiniz yada oğlunuza da kağıt kalem verip biraz oyalanmasini sağlayabilirsiniz 😊
zilanmiranyildirak hira0502 günde kaç saat çalışıyorsunuz peki ben daha yeni başlıyorum kaç saat yeterli olur sizce
hira0502 aram14 aynen sıfırdan başlıyorum ve iyiki bu kitabı almışım başta çok basit gelmişti ama şu an doğru bildiklerimin yanlış olduğunu görüyorum matematik için sıfırsaniz kesinlikle bu kitaptan başlayın