Sevgili anneler, kızım 4 aylık doğduğundan beri sürekli memede, gündüz uykusu neredeyse yok, uyursa da memede uyuyor. Memede olmadığı zamanlarda da kendi başına oyalanmıyor ya kucakta ya da birlikte konuşmalı oynamalı geçiyor. Hal böyle olunca evin işleri çok aksıyor. Gece o uyuduktan yapabildiğimi yapıyorum ama bazen ona da halim olmuyor. Görüyorum insanlar çocuklarını oyun halısına koyup ya da uyutup ev işlerini, yemeklerini hatta kişisel bakımlarını yapıyorlar. Ben bir türlü düzen oturtamadım ve bu kendimi çok yetersiz hissettiriyor. Herkes olmuş, ben olamamamışım; tüm gün oturup çocuk emziriyorum gibi hissediyorum. Bir de Kasımda işe döneceğim. Hepten çorba olacak her şey. Sizler neler yapıyorsunuz nasıl düzene soktunuz doğumdan sonra hayatınızı, evinizi? Uyku danışmanı ve emzirme danışmanının faydası olur mu ne dersiniz?