Kızlar ben şuan ücretsiz izindeyim. Şubat ayında bitecek iznim. Bu izinden 1 ay önce dilekçe verip kısmi yada yarım çalışmak istiyorum. Çocuk ilkokul çağına gelene kadar hakkımız olduğunu biliyorum bu prosedür yazılı olarak çalıştığım kurumdada yazıyor. Fakat insan kaynakları bununla ilgili bir kişide kısmi denendi ama işimize yaramadı demektedir. Bu durumu kabul etmemeleri durumunda tazminat hakkım doğarmı?