Eğer emziriyorsanız süt sağma makinenizi alın yanınıza, hastaneler temin eder normalde ama siz yine de kendi makinenizi de alın. Ben genel cerrahi hemşiresiyim kendi hastanemdeki prosedürü anlatayım her hastanede farklı olabilir tabii ki, ameliyattan çıktıktan 6 saat sonra yürümeye başlıyorsunuz aynı zamanda 6 saat sonra rejiminiz açılıyor. Su ve çorbayla başlıyorsunuz katı gıdaya daha sonra geçiyorsunuz. En önemli şey yürüyüş yapmak ayağa kalkıp yürümeye başladıktan sonra her saat başı 15 dakika yürümeniz lazım kapalı ameliyatlarda karnın içi gaz ile şişirildiği için gazınızı çıkarmanız çok önemli aynısını sezaryen ameliyatta da deneyimlemişsinizdir zaten, yani yürüyüş çok önemli onun dışında fazla ağrısı olan bir ameliyat değil belki biraz mide bulantılarınız olabilir ama onun için de zaten size ilaç uygulayacaklardır.