Kızım 9 aylık olacak, ücretli ve ücretsiz izin hakkımı kullandım, ne biberon ne de emzik hiçbirini almıyor sadece beni emiyor ve ek gıda, bensiz hiçbir şekilde de uyumuyor. Bu yüzden rapor alarak iznimi uzatmak istiyorum. İş yerimle konuştum rapor olursa olur dediler ama hiçbir doktor da riske girmiyor sanırım, nasıl rapor alabilirim