Ecetrksver Kızlar bebegim ilk dogdugunda kulakları dümdüzdü sonra dikka etmedik sanırım suan birazcık kıvrıldı korkuyorum cogalır diye 2.5 atlık oldu bant takıyorum hep işe yarar mı acaba
Rabisss Ecetrksver 0-3 aylık dönemde düzeldiğini okumuştum. Aynı sorun bizde de var 8 aylık oldu uzun süre bant takınca düzeliyo sonra tekrar kıvrılıyo.
Ysfbuszfr Ecetrksver Bende çok ugrastim ama baş edemedim en sonunda bıraktım takıntı haline gelmeye başlamıştı herkesin kulağına bakıyodum🤦♀️ Inş büyüdükçe düzelir diyelim 😊
Balannesi Ecetrksver Bizimde aynı şekildeydi eliyle oynuyor her hareketinde kıvrılıyor iki kulakta hafif kepce oldu 😊 büyüdükce sertleşip düzelir diyen de var kafa büyüdükce düzelir diyende 🤷🏼♀️
Ysfbuszfr NaimeYilmaz En sonunda sağlıklı olsunda dedim bıraktım da kepçe degilsede sürekli düşününce insana öyle görünüyo en iyisi rahat olmak galiba tabi nekadar olunursa 🙈
NaimeYilmaz Ysfbuszfr Doktora goturdum ben kepce o deglmıs aslında kulak boyu uzun olurmus öle olsa. Buyudukce gecer bence yaaa her bebek öle nerdeyse 🤷♀️